REGULAMIN SKLEPU
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.motodywaniki.pl
OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 1-01-2023 r.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
II. DEFINICJE
III. WYMAGANIA TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO WSPÓŁPRACY Z SYSTEMEM TELEINFORMATYCZNYM, KTÓRYM POSŁUGUJE SIĘ SPRZEDAWCA
IV. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
V. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY.
VI. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
VII. SPOSOBY PŁATNOŚCI
VIII. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
IX. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
X. POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
XI. GWARANCJA
XII. WYPOWIEDZENIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
XIII. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
XIV. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
XVI. ZMIANY REGULAMINU:
- KONSUMENT- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA - Klient będący osobą fizyczną, która nabywa Produkt od Sprzedawcy w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- PRZEDSIĘBIORCA - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która nabywa Produkt od Sprzedawcy w ramach umowy sprzedaży związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- KLIENT– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży lub korzysta z Usług Elektronicznych świadczonych przez Sklep. Klientem jest konsument, przedsiębiorca na prawach konsumenta oraz przedsiębiorca.
- SPRZEDAWCA – Just Carpets BV (dalej: SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA), który zawiera z Klientem Umowę Sprzedaży Produktów lub/i świadczy Usługi Elektroniczne na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu.
- PRZEDSIĘBIORCA- osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- SKLEP - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.motodywaniki.pl
- UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ- umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
- PRODUKT– rzecz ruchoma, dostępna w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN– niniejszy regulamin Sklepu.
- UMOWA SPRZEDAŻY– umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE- oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Produktów.
- CENA JEDNOSTKOWA PRODUKTU – cena ustalona za jednostkę określonego Produktu, których ilość lub liczba są wyrażone w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach,
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu.
- KODEKS CYWILNY– ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- TRWAŁY NOŚNIK - materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
WYMAGANIA TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO WSPÓŁPRACY Z SYSTEMEM TELEINFORMATYCZNYM, KTÓRYM POSŁUGUJE SIĘ SPRZEDAWCA
- Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, a ponadto:
- Dostęp do poczty elektronicznej.
- Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej.
- Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768;
- Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- KLIENT zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym, w innym bowiem przypadku możliwe jest, że transakcja za pośrednictwem Sklepu nie będzie mogła być zrealizowana.
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- W celu złożenia Zamówienia:
- wybrać Produkt (dodać do koszyka) będący przedmiotem Zamówienia, dokonać wyboru sposobu dostawy oraz sposobu płatności.
- podać należy dane osobowe i dane do wysyłki następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”, co jest równoznaczne z potwierdzeniem Zamówienia.
- Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” dokonać wyboru sposobu płatności za zamówienie.
- opłacić zamówienie.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY.
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, w tym opisy Produktów, podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Opis produktu zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów, treści cyfrowych i/lub usług. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby opis był odpowiednio szczegółowy, aby umożliwić Klientowi odpowiednią ocenę produktów lub usług i/lub treści cyfrowych.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich / PLN / i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają kosztów dostawy i płatności, o których Klient jest informowany przy opisie Produktu, a także dodatkowo w Zakładce „Ceny przesyłek” oraz na kolejnych etapach składania Zamówienia.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny Produktów, wprowadzania oraz wycofania Produktów, udzielania rabatów na poszczególne Produkty oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą zamówień, które zostały złożone, chyba że strony transakcji dokonają innych indywidualnych ustaleń.
- W przypadku prowadzenia promocji w SKLEPIE, w każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Produktu lub usługi obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Jeżeli dany Produkt lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego Produktu lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
- Te same zasady stosujemy do reklamy Produktu.
- Sprzedawca oświadcza, że sprzedawane za pośrednictwem Sklepu Produkty posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo wymogi prawne i bezpieczeństwa produktu.
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia (poprzez Formularz Zamówienia).
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego/jej otrzymanie, na trwałym nośniku, co powoduje związanie Klienta Zamówieniem oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji lub informuje o tym, że realizacja Zamówienia nie jest możliwa.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji, następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości, na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji.
- Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą dokonania płatności przez Klienta.
- Przed dostarczeniem produktu Sprzedawca prześle następujące informacje wraz z produktem, w taki sposób, aby Konsument mógł je przechowywać w dostępny sposób na trwałym nośniku danych:
- adres siedziby Przedsiębiorcy, pod którym Konsument może kontaktować się w przypadku reklamacji;
- warunki i sposób, w jaki Konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy lub, w zależności od przypadku, jasne informacje o tym, że jest zwolniony z prawa do odstąpienia od umowy;
- informacje dotyczące istniejących usług posprzedażnych i gwarancji;
- Cena, w tym wszystkie podatki od produktu, usługi lub treści cyfrowych, w stosownych przypadkach koszty dostawy oraz sposób płatności, dostawy lub realizacji umowy zawartej na odległość;
- wymogi dotyczące odstąpienia od umowy, jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż jeden rok lub na czas nieokreślony.
- formularz odstąpienia od umowy, jeżeli Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące prawa odstąpienia od umowy określone są w Zakładce Polityka Zwrotów i Reklamacji.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez:
- udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego,
- przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 3, a także poprzez,
- dołączanie do przesyłek lub przesłanie korespondencją e-mail (o ile nam go poddałeś) dowodu zakupu i specyfikacji zawartej Umowy Sprzedaży.
- Treść Umowy Sprzedaży dokonanej poprzez Sklep jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Sprzedawcy.
- W przypadku umowy o świadczenia ciągłe lub dostawy z zamówienia są podzielone postanowienia ust. 5 - 6 zastosuje się tylko do pierwszej dostawy.
- Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie Produktu lub/i Zakładce Dostawa, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami, co może wiązać się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów Dostawy, lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- Online Banking PL
- Maestro
- Mastercard
- PaypaL
- Blik
- Diners
- Discover
- Klarna pay later
- Visa
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- Paczkomaty In Post przesyłka przedpłacona lub pobraniowa
- Przesyłka kurierska, w tym przesyłka kurierska pobraniowa.
- Koszty dostawy Produktu do Klienta ponosi Klient.
- Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w drodze indywidualnych ustaleń możliwa wysyłki do innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
- Produkt dostarczany jest niezwłocznie po zawarciu umowy, w terminach oznaczonych przez Sprzedawcę znajdujących się na stronie Sklepu, nie później jak w terminie trzydziestu dni (30 dni) od dnia złożenia przez Klienta oświadczenia woli o zawarciu umowy, chyba że inny termin zostanie indywidualnie uzgodniony z Klientem. W razie przekroczenia powyższego terminu konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli Produkt nadal nie zostanie wydany, Klient może odstąpić od umowy.
- Po odstąpieniu od umowy zgodnie z poprzednim ustępem Przedsiębiorca zwróci płatność dokonaną przez Konsumenta niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od odstąpienia.
- Ryzyko utraty i / lub uszkodzenia produktów ponosi Sprzedawca do momentu dostarczenia Konsumentowi, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.
- Miejscem dostawy jest adres podany Przedsiębiorcy przez Klienta.
- Terminy powyższe należy liczyć w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Klientowi Przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym Produkcie wad fizycznych/niezgodności Produktu z umową.
- Składając reklamację można skorzystać z formularza reklamacji jakie udostępniamy w zakładce: ZWROTY I REKLAMACJE lub złożyć ją mailem na adres: kontakt@motodywaniki.pl, ważne aby wskazać w niej:
- twoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania;
- wskazanie powodu reklamacji oraz reklamowanego Produktu;
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację (opcjonalne, ale pozwala nam lepiej odpowiedzieć na reklamację);
- określenie żądania: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy,
- datę zawarcia umowy i dokument potwierdzający jej zawarcie (opcja, ale ułatwia nam szybsze odnalezienie dokonanej transakcji),
- numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty, jeśli żądaniem reklamacji jest odstąpienie od umowy tj. domagasz się zwrotu pieniędzy (pamiętaj o zasadach odstąpienia od umowy, nie zawsze możesz złożyć to żądanie od razu przy zgłoszeniu reklamacji);
- jeżeli składasz reklamację na piśmie – twój własnoręczny podpis.
- Jeżeli reklamacja ma braki, które uniemożliwiają nam jej rozpoznanie, możemy poprosić o jej uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli nie uzupełnisz w terminie reklamacji, rozpoznamy ją w oparciu o dane jakimi będziemy dysponować.
Szczegółowe zasady postępowania reklamacyjnego opisaliśmy w Polityce Zwrotów i Reklamacji.
POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
GWARANCJA
- Przedsiębiorca niezależnie od roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową oraz rękojmi opisanych w Zakładce Polityce Zwrotów i Reklamacji Sprzedawca gwarantuje, że produkty i / lub usługi są zgodne z umową, specyfikacjami wymienionymi w ofercie, z uzasadnionymi wymogami użyteczności i / lub niezawodności oraz z obowiązującymi przepisami ustawowymi i / lub regulacjami rządowymi w dniu zawarcia umowy. Sprzedawca gwarantuje również, że produkt nadaje się do umówionego użytku.
- Jeśli produkt oferowany w Sklepie objęty jest dodatkową Gwarancją Sprzedawcy lub/i Producenta, sprzedawca informuje o tym Klienta w opisanie produktu.
- Warunki takiej gwarancji są wówczas podawane dla danego produktu oraz przesyłane wraz z produktem do Klienta.
WYPOWIEDZENIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej bezterminowa o charakterze ciągłym (np. Newsletter).
- Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@justcarpets.eu lub też pisemnie na adres: Just Carpets BV, Adres siedziby: Eckertstraat 38, 8263CB Kampen.
- Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia), chyba że strony ustalą krótszy termin wypowiedzenia.
W wypadku Klientów będących jednocześnie konsumentami, Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, gdy Klient obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w takim wypadku wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia przez Sprzedawcę, Klientowi oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
W wypadku Klientów nie będących jednocześnie konsumentami, Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów będących przedsiębiorcami.
- W wypadku przedsiębiorców mamy prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności w Formularzu Zamówienia oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W wypadku sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub w systemie ratalnym Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem (przedsiębiorcą) pozostają własnością Sprzedawcy do uiszczenia ceny i kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży.
- Szczegółowe zasady naszej odpowiedzialności uregulowane są w Regulamin zwrotów i reklamacji Produktów zakupionych w sklepie internetowym www.motodywaniki.pl w zasad obowiązujących od 1.01.2023 r. w Zakładce Polityka Zwrotów i Reklamacji.
USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Formularz Zamówienia i Newsletter.
- Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po spełnieniu łącznie dwóch kolejnych kroków:
- po wypełnieniu Formularza Zamówienia i
- kliknięciu pola „Zamawiam i Płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość województwo, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP, o ile Klient składając zamówienie żąda faktury VAT.
- Korzystanie z Usług Elektronicznych przez Usługobiorcę jest nieodpłatne.
- Korzystanie z Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy.
- ZMIANY REGULAMINU:
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych, zmiany adresu - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu.
- Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących jednocześnie konsumentami i korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.