Polityka zwrotów
Czy mimo to nie jesteś zadowolony z dywaników samochodowych? Byłoby to oczywiście bardzo niefortunne, ale możemy temu zaradzić. Motodywaniki.pl oferuje gwarancję zwrotu pieniędzy na każdy zakupiony dywanik samochodowy.1
- 30-dniowy okres zwrotu po otrzymaniu dywaników samochodowych.
- Nasz błąd lub wymiana produktu? W takich przypadkach dywaniki samochodowe można zwrócić bezpłatnie.
- Szyte na miarę? Nie ma problemu. Nadal możesz zwrócić dywaniki samochodowe po ograniczonych kosztach*
- Zwrot pieniędzy? Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwróconych produktów.
- Gwarancja na dywaniki samochodowe od 1 do 4 lat.
* Możesz również zwrócić dywaniki samochodowe, które mają Twoje logo lub podkładkę pod piętę, w takim przypadku płacisz tylko za podkładkę pod piętę i/lub logo. Resztę zwracamy klientowi.
Mimo że każdy produkt jest szyty na miarę w naszej własnej fabryce, nadal możesz go zwrócić, jeśli nie jesteś zadowolony. Jesteśmy bardzo elastyczni. Koszty zwrotu ponosisz tylko wtedy, gdy zdecydujesz się nie wymieniać produktów. Ze względów środowiskowych prosimy o upewnienie się, że zamówiony produkt jest dokładnie tym, czego potrzebujesz. Zwrócone produkty nie mogą być ponownie wykorzystane.
Jeśli chcesz zwrócić produkt, napisz do nas z wyprzedzeniem na adres kontakt@motodywaniki.pl lub zadzwoń pod numer +48 56 681 62 34. Wspólnie zdecydujemy, czy chcesz jeszcze zmienić produkt, wymienić go, czy zwrócić do nas, w którym to przypadku otrzymasz zwrot pieniędzy.
Otrzymałeś wadliwy produkt (np. dywanik samochodowy, który nie pasuje lub ma wadę jakościową)? Wyślij nam wiadomość e-mail zawierającą zdjęcie wady. Przyspieszy to proces znalezienia odpowiedniego rozwiązania. W takim przypadku pokryjemy koszty zwrotu.
W Motodywaniki.pl traktujemy reklamacje bardzo poważnie, dlatego staramy się rozwiązywać je jak najlepiej i jak najszybciej. Możesz przeczytać o tym, co myślą o nas klienci i jak rozpatrujemy reklamacje na stronie Trustedshops.